Здравейте! Нов съм във форума и се надявам, че пускам темата в правелния раздел. Имам 147ма 1.9JTD 115коня. Преди няколко седмица докато карах колата ми светна чека(оранжевата лампа с двигател) и колата умря – натискам газта и колата продължава да се движи и не иска да ускорява. На следващия ден колата си вървеше все едно нищо не се е случило, но пак ми бе направила така още два пъти. Ходих на диагностика и беше записала грешка за ЕГРа. Момчето ми изчисти грешката и провери как ми надува турбуната, стойности на дюзите, температурни датчици и какво ли още не и всичко било в норми. Почисти ми ЕГРа беше много мръсен и колата се оправи, започна да върви даже още повече. НО уви след седмица колата пак започна да прави същите чакмаци. Ходих пак на диагностика и пак бе записала грешка за ЕГРа и момчето предложи да го изключи софтуерно и нямало да имам повече проблеми. Изключих ме го, всичко бе наред няколко дена и колата отново се скапа. Ходих на диагностика отново, но при различен човек и нямаше записани грешки. Колата пак не иска да ускорява. От какво може да се получава това? Някой имал ли е този проблем?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Светна ми чека и започнаха ядовете
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от 147manqk Покажи съобщениеЗдравейте! Нов съм във форума и се надявам, че пускам темата в правелния раздел. Имам 147ма 1.9JTD 115коня. Преди няколко седмица докато карах колата ми светна чека(оранжевата лампа с двигател) и колата умря – натискам газта и колата продължава да се движи и не иска да ускорява. На следващия ден колата си вървеше все едно нищо не се е случило, но пак ми бе направила така още два пъти. Ходих на диагностика и беше записала грешка за ЕГРа. Момчето ми изчисти грешката и провери как ми надува турбуната, стойности на дюзите, температурни датчици и какво ли още не и всичко било в норми. Почисти ми ЕГРа беше много мръсен и колата се оправи, започна да върви даже още повече. НО уви след седмица колата пак започна да прави същите чакмаци. Ходих пак на диагностика и пак бе записала грешка за ЕГРа и момчето предложи да го изключи софтуерно и нямало да имам повече проблеми. Изключих ме го, всичко бе наред няколко дена и колата отново се скапа. Ходих на диагностика отново, но при различен човек и нямаше записани грешки. Колата пак не иска да ускорява. От какво може да се получава това? Някой имал ли е този проблем?Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
sigpic
-
Първоначално публикувано от 147manqk Покажи съобщениеИ той беше добре, ама ако е той не би ли трябвало да запише грешка?Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
sigpic
Comment
-
Изключването на ЕГР-а само софтуерно не е никакво решение. Ако се прави подобно нещо се премахва и хардуерно от колата. Много е вероятно този,който ти е правил първият път колата да е изтрил всичко свързано с ЕГР-а и затова да няма записана грешка сега. Аз залагам,че проблема е в ЕГР-а,който е останал отворен.Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02
Comment
-
Запушването става с две пластини от 3 мм ламарина, едната се монтира на изпускателния колектор, а другата на входа на ЕГР-а, където влиза гофрираната тръба от топлообменника. А ако е чипната колата и клапанът само е елиминиран софтуерно, но не и затапен като изфорсираш мотора налягането във всмукателния колектор е толкова голямо, че отваря клапана и може да ти гръмне скобата на гофрираната тръба на входа на ЕГР-а. Това е така, защото върху клапанът въздействат две налягания - налягането, упражнено от сгъстения въздух във всмукателния колектор и налягането на изгорелите газове на входа, което е в пъти по-малко. И по-голямото налягане взима превес... и така след като ми чипнаха колата (със софтуерно елиминиране на ЕГР-а) и не бях затапил клапана стана мазало, до 0:00 часа вкъщи бях шлосер и пилих ламарина за затапването, а клапана беше затапен около 1:00 часа.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
-
Първоначално публикувано от 147manqk Покажи съобщениеКолата няма чип. Утре ще запуша ЕГРа пък да видим какво ще се получи.Last edited by eproHD; d.m.y г., 11:26.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от 147manqk Покажи съобщениеЗапуших ЕГРа, не усещам да има някаква разлика. Дебитомера има ли начин да го замеря без диагностика и може ли да се почиства? Може ли да се отремонтира?Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщениеИзключването на ЕГР-а само софтуерно не е никакво решение. Ако се прави подобно нещо се премахва и хардуерно от колата. Много е вероятно този,който ти е правил първият път колата да е изтрил всичко свързано с ЕГР-а и затова да няма записана грешка сега. Аз залагам,че проблема е в ЕГР-а,който е останал отворен.
Comment
-
Ако е затапен и не е спрян софтуерно просто ще записва грешка в ЕКУ-то,но само това,колата не влиза в авариен режим. Проблема по-скоро е някъде другаде. Диагностиката дава отговори в 90% от случаите.Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02
Comment
Comment